TIP MUDAH MENGUASAI BAHASA ARAB

TIP MUDAH MENGUASAI BAHASA ARAB
------------------------------------------------------

Bahasa Arab itu boleh sahaja mudah, boleh sahaja jadi susah.
Ia akan menjadi mudah apabila ia dipelajari dengan cara yang betul. Ia akan menjadi susah apabila cara mempelajarinya.

Ada 5 tip bagaimana kita boleh mudah menguasai bahasa Arab. Iaitu :

√ Tentukan matlamat dan target mempelajari bahasa Arab.
√ Tentukan cara mempelajari bahasa Arab itu sesuai dengan matlamat dan target yang telah ditetapkan.
√ Tentukan masa yang sesuai untuk mempelajari bahasa Arab.
√ Bergabung dengan perkumpulan-perkumpulan yang sama - sama berminat mendalami bahasa Arab.
√ Luaskan maklumat dan pengetahuan bahasa Arab kita dengan banyak membaca bahan-bahan berbahasa Arab atau mendengar video-video yang berbahasa Arab.

Lebih lengkap, sila saksikan video berikut




Ada yang berkata :
"Saya nak belajar bahasa Arab al Quran, tapi tak tahu nak belajar di mana?"
"Saya nak faham al Quran, tapi tak tahu nak mula bagaimana?"
================
Apakah anda termasuk dalam kategori ini?
ABQAF sedia untuk menyelesaikan masalah anda.
ABQAF menyediakan program yang akan membantu anda mudah memahami ayat-ayat al Quran dan menggali makna - makna yang terkandung dalamnya.
Apabila anda mengikuti program ini anda akan mendapatkan betapa mudahnya Bahasa Arab al Quran itu.
Program ini akan membimbing anda secara berperingkat dan sistematik mempelajari bahasa Kalam Allah
================
"Program bahasa Arab al Quran di ABQAF sangat mudah difahami dan kaedahnya disusun secara sistematik sehingga sangat membantu saya faham al Quran." Puan Salamah
"Sekarang saya jadi seronok kalau membaca al Quran, sedikit sebanyak saya mula faham apa yang dimaksudkan ayat al Quran." Puan Syakirah
"Air mata saya kadang-kadang tidak dapat saya tahan, apabila saya dengar imam baca al Quran. Dulu saya jahil bahasa Arab al Quran." Hj Ahmad
================
Bagaimana saya boleh dapat menyertai program ini?

Atau
Whatapps Sekarang
>> Taip 'SAYA MINAT BAHASA ARAB AL QURAN" hantar ke +60 13-363 3226
>> Taip 'SAYA MINAT BAHASA ARAB AL QURAN" hantar ke +60 13-363 3226
>> Taip 'SAYA MINAT BAHASA ARAB AL QURAN" hantar ke +60 13-363 3226
====================


0 comments:

Post a Comment